Dragos Stavaroiu Photography

Tuesday, September 2, 2008

"Premiul I se acorda....."


Imi aduc aminte de prima zi de scoala. Eram atat de mica, incat nici cand ma ridicam in picioare invatatoarea nu ma vedea. Si atat de speriata....si asa am fost mult timp.Sau poate mai pastrez si astazi din sentimentele de atunci. Sunt mica, si speriata.Sau acum mai degraba s-ar potrivi panicata :)) Totul mi se parea foarte mare, mobila, ceilalti copii, pana si florile din ghivece.Si desi ma incanta ideea de nou, o oarecare teama aveam ca nu o sa ma descurc.
In clasa I m-am indragostit.Rau de tot.Atat de tare ca nu credeam ca voi mai apuca ziua de maine. Si mi-a trecut.Si de atunci, de mii de ori.


Si mandra eram cand primeam coronita, mai ales spre sfarsitul claselor primare, cand numai EU primeam coronita....Ma simteam deasupra tuturor. Si azi mai am momente cand ma simt asa. Si imi place mai ales cand mi se spune asta.Aveam putere, si profitam de ea. Dar nu faceam abuz, eram diplomata.Observasem ca dadea mai bune rezultate.

Peste tot o luam pe sora mea mai mica, si ea parea ca simte bucuria cu mine. Si asta ma facea de doua ori mai mandra.Aveam o responsabilitate mare, si imi placea. Si mai cred ca...e greu sa uiti de responsabilitatile din copilarie. Le porti cu tine si nu poti sa le lasi, pentru ca se lipesc de suflet, si nu le poti lasa.

Si cum sa uit momentele festive, in care mama ma imbraca cu niste haine pe care nu numai ca le uram, dar eram fortata sa ies cu ele.A naibii moda, cat am urat-o.....

No comments: