Dragos Stavaroiu Photography

Tuesday, September 2, 2008

Norocul ghinionistului



Proaspat ajunse in Vatra Dornei, o rog pe prietena mea sa ma duca undeva pe unde nu am mai fost.Ne hotaram sa urcam pe "platoul" din Vatra Dornei, o zona mai...plata...acoperita de padure, folosita de tineri ca "loc de iubit" in trecut; sau poate si astazi, dar nu am avut norocul de a intalni pe nimeni.
E o zona frumoasa, plimbarea pe cararile stramte e relaxanta, fosnetul brazilor te surprinde cu sunete care nu stii exact din ce parte vin. Ne-am oprit sa culegem zmeura si mure, cu un gust foarte satios, si, obosind de alrgat si hilizit prin padure, precum Scufita Rosie, ne oprim intr-un loc mai retras sa ne odihnim.
Asezandu-ne pe marginea unui torent, spre surprinderea noastra, nu plin de pet-uri, hartii, pungi si gunoaie, ceea ce m-a facut sa ma gandesc ori la faptul ca inca nu au ajuns turistii prin zona respectiva, ori in Vatra Dornei chiar se tine la natura, simt ca ma gadila ceva pe gat si apoi o usoara usturime. Reflexul normal, pun mana sa vad ce e.Ah, si in momentul ala simt ceva ca misca intre degetelele mele, si cum urasc insectele, incep a ma panica si a tipa ca o femeie ce sunt, si dau de cateva ori cu mana ca sa desprind monstrul de gatul meu.
Simt la un moment dat o gaza crocanta pe care o arunc cat mai departe, neapucand sa ma uit la ea. Prietena mea, langa mine, la fel de panicata, si ea tot femeie fiind, se uita la gatul meu ingrozita, apoi in ochii mei, si ma intreaba cum ma simt.
Ma simteam bine, sincer, doar ca incepuse a ma durea locul de unde am desprins hidosenia. Mi se spune ca sunt intepata in doua locuri, si din ambele curge sange.
Momentele mele de panica deja trecusera, atata timp cat nu mai existau insecte pe mine, dar sfatul parintilor pe care i-am sunat imediat a fost sa mergem la spital. Coboram dealul cu repeziciune, si cu cat ne apropiam de spital cu atat ma simteam mai jenata de faptul ca ma duc pentru o amarata de intepatura de albina tocmai la urgenta.
Plangerile mele insa nu au fost ascultate, si iata-ne ajunse in spital. Unde intrebam de cateva ori unde anume se gaseste urgenta, si suntem trimise de la un etaj la altul, ba la chirurgie, ba in alta parte (ceea ce nu m-a surprins deloc) ajungand in cele din urma la ...pediatrie.....probabil pentru cazuri atat de puerile, unde ma iau in primire doua asitente grasute si intre doua varste, ce trebaluiau prin cabinetul pe acolo, punanad niste pastile din niste pungute in altele.
Datorita faptului ca aveam pe mine un tricou pe care scria mare "Stoned Again", ma gandesc ca nu ar trebui sa atrag atentia si ma imbrac bine, motiv pentru care ma treceau sudorile mai ceva ca la examenul de licenta.
Le povestesc doamnelor ce mi s-a intamplat, ele se uita zambind la mine si ma intreaba de unde sunt. Crezandu-ma turista si nedorind sa creeze o impresie proasta,probabil, se hotarasc sa o cheme pe doamna doctor pediatru, sa ma consulte, moment in care eu nu ar fi trebuit sa imi simt ranit orgoliul de om matur.Intre timp, mi se ia tensiunea, care era buna, si imi spun sa astept.
Dupa un timp, care mie mi s-a parut destul de mult, si nu consideram neaparat necesar, avand in vedere ca nu mi se intamplase nimic grav, nu mi se umflase nimic si ma simteam chiar ok, exceptand portiunea cu pricina de pe gat, doamna doctor, parca am spus ca era pediatru, ajunge intr-un suflet, respirand greu de parca alergase pana in cabinet, semn ca intr-adevar era Urgenta!!!!, se uita la mine, imi pune ceva intrebari, se uita in registru sa vada de unde sunt, si da comanda de a mi se face un intravenos, pe motiv ca, daca tot am trecut pe la urgenta, nu se poate sa nu ma trateze preventiv, ca sa nu se auda cine stie ce dupa aceea.
Eu probleme avand cu gasitul venelor de cand ma stiu, o atentionez pe doamna asistenta ca o sa-i fie greu. Ea insa viteaza imi spune ca are pacienti ca mine zeci pe zi, si sa nu ma preocup. Drept urmare, in trei locuri m-au intepat, cautandu-mi vena, pentru a-mi face o singura injectie. Primesc apoi inca doua pastile si o reteta sanatoasa si mi se ureaza sanatate.Tin sa precizez ca nici una dintre cele trei doamne care s-au ocupat de mine, facandu-mi trei gauri pentru cele doua cu care m-am prezentat la...urgente....au refuzat orice "atentie" din partea mea.....ceea ce ma bucura...nu???
Asadar, ies din minunatul spital, de care am avut parte prea des in ultima luna de zile, iar singurul lucru care ma framanta este: ce ganganie m-o fi piscat? in doua locuri? atat de tare? Doamna doctor a precizat la un moment dat ca e posibil sa nu fi fost albina...din anumite cauze eumarate de dansa, pe care nu m-am chinuit sa le retin, din cauza ca eram ocupata cu a strange ochii la a treia incercare de depistare a venei....si cum pe google nu pot gasi raspuns la "insecta care inteapa de doua ori tare, tare, crocanta si maro la culoare", se pare ca voi ramane cu misterul....si cu mancarimea pe gat...sau...astept sa fie luna plina, si atunci poate cele doua intepaturi de pe gatul meu, vor capata......sens......si forme....muahaha!!!!!!

No comments: