Dragos Stavaroiu Photography

Monday, October 6, 2008

Credinta nici cat un bob de mustar

Din toate cate mi se intampla, mi-am oprit atentia asupra unui eveniment cu componente ortodoxe. Dar mie mi-au parut infioratoare, pe de o parte, si asta din nestiinta cu siguranta, nu din cauza faptului ca as avea ceva cu Biserica.


Imaginea de pe o "prapura", cu acest craniu zambaret si plin de sange, ce ar putea reprezenta? Aflat la baza crucifixului, ar putea insemna faptul ca Isus "cu moartea pre moarte calcand", a sfidat moartea inviind a treia zi, sau..... sau poate ma ajuta cineva cu idei, pana ce dau de un preot pe care sa-l iau la interviu.

Ah, asta m-a socat. Ma aflam in data de 24.09.2008, si constat cu uimire plimbandu-ma prin cimitir ca...nenea asta, inginer fireste, a murit peste doua zile. M-am uitat de cateva ori la data zilei, ca sa fiu convinsa ca nu vad rau.Dar intr-adevar era programat sa moara peste doua zile. O greseala de "tipar" pare a fi singura explicatie. Sau......


Si trebuia sa fiu martora la chinuitul copacilor cu cuie(da, exact) si hartii, pentru a sti babele ce trebuie sa faca in sfanta biserica.Nu mai comentez....ca iar ma enervez.

Calea Crucii. O rugaciune pe care mi-o aduc aminte din copilarie, la care participam cat de des puteam, in bisericile catolice. Ca mai nou, se practica si in bisericile ortodoxe, nu cumva o fi vreun semn ca se vor uni?:))



Inconjurat de cele 12 semne zodiacale (????) este Isus Emanuel, din cate am dedus reprezentarea tanarului Isus.Dar de ce zodiacul?? Am sa ma interesez de pe sfaturiortodoxe.ro :))

P.S. Si pentru ca m-am interesat pe site-ul mentionat, si sincer, nu va pot reproduce cu cuvintele mele din motive...mai lesne sau mai greu de inteles, va ofer..."calea" spre adevar :))

 http://sfaturiortodoxe.ro/_horoscop.htm

Concluzia mea: %$&*)+_!@$%^&$#@! ^&*$@!?^%$#   @@$U*(?":%$#!

Aaaaaa, si ctitorul capelei,preotul Valica....alaturi de sfintii...sfintii care sunt...Stefan cel Mare....si altii, ca nu-i stiu pe toti.

Etica mea ma impedica sa fac comentarii carcotase, dar ele exista. Nu vreau sa-mi exprim ura, dar nici sa o reprim.Este pana la urma sentimentul care te mentine activ din punct de vedere intelectual. Expun doar. Restul se stie, se vede, se simte.

No comments: