Dragos Stavaroiu Photography

Sunday, November 16, 2008

Karaoke

Mi s-a spus ca am imbatranit.E adevarat ca se aude tot mai des printre tineri ca imbatranesc. E un trend as putea spune. E o problema mai mare decat criza financiara. Sunt bietii atat de procupati de batranete, dar le si place. Se plang ca nu vor apuca varsta de 35 de ani, ca uite la ei cum baga alcool si alte subtsante dezinhibitoare. Fetele, preocupate de silueta, de mancare cat mai sanatoasa, fitness, cosmetice, hainutze, preocupari care intr-adevar sunt atat de stresante, ca te imbatranesc inainte sa-ti dai seama ca trece timpul. Eu? Eu stau mai mult pe acasa, cu preocupari ilicite, gen servici si master:)). Si pentru ast' motiv, mi s-a sugerat ca ar trebui sa ma mobilizez, sa las preocuparile banale, si sa fac ceva pentru tineretea mea.

Si unde ma duc eu? La karaoke. Ca sa imi dezmortesc corzile vocale, pentru ca afara e din ce in ce mai frig, imi iau doza de whisky si caut o melodie potrivita timbrului meu vocal. Ca orice femeie, trece un timp...si in cele din urma imi aleg cea mai populara linie melodica: Twenty five years and my life it's still.....Stiti voi. Astept frumos sa-mi vina randul. Dupa jumatate de ora, incep sa bat enervant si nerabdator din picior. Imi aud numele si fug repede acolo. "Ne va canta Otilia!". Un oarecare Felix se ridica din sala si imi face cu ochiul. Felix, clasica noastra poveste are un sfarsit tragic. Ma bucura insa ca lumea stie despre ce e vorba. Si incep a canta. Nu-i rau, am fost apreciata. Incurajata, imi mai aleg o melodie. "Delilah". Proasta alegere :)) O nimeresc eu pe ici pe colo, si cu tremurari de voce, o duc la bun sfarsit.

Publicul reactioneaza bine. M-au tolerat :)) Dar atentie, s-a creat un precedent :)).
Avida dupa atentie, promit ca ma voi intoarce mai bine pregatita:)).

No comments: